Operation Karlstad – nu också på Facebook!

Sedan idag finns Operation Karlstad också på Facebook. Genom att bli medlem i Facebook och gå med i gruppen Operation Karlstad får du aktuell information om allt som Operation Karlstad engagerar sig i samt om allt som skrivs här på Operation Karlstads Stadsmiljöblogg.

Slå ett slag för Karlstads stads- och kulturmiljö, bli medlem i Operation Karlstads Facebookgrupp. Och tipsa gärna vänner och bekanta om att den finns. Ju fler som läser och engagerar sig, desto större chans att våra argument blir hörda i det politiska och mediala sorlet. Tack för ditt stöd!

2 responses to “Operation Karlstad – nu också på Facebook!

  1. Eftersom det verkar som att jag får skriva den första kommentaren, så kan jag ju bekräfta att jag går med i facebookgruppen Operation Karlstad och kommer att pusha så gott jag kan via min sida på facebook.

Kommentera

